onsdag 31. oktober 2012

Mariusgenser strikka på bestilling

Etter at jeg strikka den lilla mariustunikaen, så fikk jeg spørsmål om jeg kunne strikke en genser på bestilling, i samme fargene :)
Den skjønne jenta som spurte har jeg strikka en del for, så det var ikke vanskelig å si ja :)
Her er resultatet, en mariusgenser med rund sal i str 1-2 år, strikka i 55% merinoull og 45% bomull.

Den blir sendt til mottaker i morgen, og håper den kommer vel frem og at den lille gulljenta blir fornøyd og fin :)
Utrolig hyggelig å strikke for deg, Stine :)
Klem fra meg :)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få den! Du er fantastisk! :)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :) Er så koselig å kunne strikke for deg <3

    SvarSlett
  3. Hei, jeg ønsker å bestille mariusgenser og knestrømper til jente 12 år.
    Hvor lenge er lerveringstid og hva er pris?

    mvh, Tiina

    SvarSlett